Amerykański gigant oficjalnie wchodzi nad Wisłę z własnymi urządzeniami i uruchamia sklep online – pisze środowa "Rzeczpospolita". Dodaje, że celem ruchu światowego potentata są dwucyfrowe udziały w rynku.
Jak czytamy w gazecie, koncern chce stać się trzecim graczem w tej branży w naszym kraju.
Podziel się cytatem
"Jesteśmy firmą zajmującą się software'em, porządkującą informacje w sieci tak, by były przydatne dla użytkownika i robimy to od około 25 lat. Od pewnego czasu znacząco inwestujemy także w sztuczną inteligencję. Ale teraz w Polsce będzie się o nas mówiło również jako o firmie działającej w branży inteligentnych urządzeń. Hardware pozwala nam połączyć w wyjątkowy sposób software i AI" - powiedział "Rz" Michiel van Eldik, general manager Google Devices and Services odpowiedzialny m.in. za region Europy.
Gazeta zaznacza, że jednocześnie ze startem sprzedaży w Polsce, Google ruszyło ze sprzedażą w Czechach.
"W Google Store zaoferuje nie tylko smartfony, ale też inne urządzenia na początek będą to słuchawki i akcesoria. Ale plan jest taki, by stopniowo powiększać rodzinę produktów Google'a w krajowej ofercie o smartwatche, tablety i inne akcesoria. Docelowo chcemy wprowadzić do Polski cały nasz ekosystem produktów" - zapowiada Michiel van Eldik.
"Rz", powołując się na najnowsze badania firmy Canalys, wskazuje, że rynek smartfonów wychodzi ze spowolnienia. I kwartał br. przyniósł 10- proc. wzrosty sprzedaży na świecie. W Europie było to 6 proc. (PAP)
2024-05-08 07:16
Ocena:+1-2Podziel się:
Reklama
Wybrane dla Ciebie
Zero waste marketing w Google. Podpowiadamy jak reklamować żeby zarabiać!
Samo uruchomienie marketingu w wyszukiwarce Google nie oznacza jeszcze sukcesu firmy. Wielu przedsiębiorców nawet nie zarabia na reklamie w sieci. Tymczasem wyeliminowanie kilku bardzo popularnych błędów pozwala całkowicie odmienić losy biznesów promowanych w Google. To właśnie z myślą o takich osobach przygotowaliśmy rekomendacje specjalistów w zakresie niezwykle ważnej optymalizacji pozycjonowania stron internetowych lub kampanii Google Ads. Zero waste marketing umożliwi Ci realne zarabianie i rozwijanie dotychczas prowadzonej marki. Sprawdź.
Zanim zaczniesz promować własny biznes w wyszukiwarce Google, powinieneś wiedzieć o dwóch sposobach na dotarcie do potencjalnych Klientów. Organicznym jest pozycjonowanie stron WWW a płatnym kampanie Google Ads. Dlaczego o tym wspominamy na samym początku? Dobór tej odpowiedniej metody to praktycznie połowa sukcesu w przypadku większości firm. Wybierz SEO jeżeli zależy Ci na długofalowym, trwałym efekcie oraz wielowymiarowości promocji. To także ścieżka dedykowana dla cierpliwych przedsiębiorców – dotarcie do miejsca gwarantującego duży ruch organiczny oraz maksymalizację dotychczasowych zysków może trwać nawet kilka tygodni. To absolutny standard, a obietnice przyśpieszenia pozycjonowania są tylko chwytem reklamowym. Specjaliści z agencji marketingowej AFTERWEB, tym zdeterminowanym właścicielom firm, polecają linki sponsorowane Google Ads, gdzie efekt jest niemalże natychmiastowy.Tutaj także otrzymujesz możliwość mnożenia licznika unikalnych odwiedzin oraz przychodów. Działasz jednak w stylu rozliczenia PPC i możesz w dowolnej chwili zakończyć promocję. Ads dedykowany będzie przede wszystkim do reklamy okresowej i zwiększenia zainteresowania jednorazowymi akcjami. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie ku połączeniu obu metod dotarcia do Klienta.
Opublikowano nowe wydanie obrzędów pogrzebowych papieża. Najważniejsze nowości to stwierdzenie zgonu nie w pokoju, lecz w prywatnej kaplicy papieża, natychmiastowe złożenie ciała do trumny, wystawienie ciała już w trumnie, a nie na samym katafalku, oraz zastąpienie trzech tradycyjnych trumien z cyprysu, ołowiu i dębu, dwiema: z cynku i drewna. Jak wyjaśnia papieski ceremoniarz abp Diego Ravelli, nowe obrzędy mają uwydatnić, że jest to pogrzeb pasterza i ucznia Chrystusa, a nie władcy.
Nowa księga obrzędów zastąpi wydanie z 2000 r., zatwierdzone w 1998 r. przez Jana Pawła II i zastosowane na jego własnym pogrzebie w 2005 r., oraz, z pewnymi poprawkami, podczas uroczystości pogrzebowych Benedykta XVI w 2023 r. W nowym wydaniu uwzględniono wnioski z tych właśnie pogrzebów oraz dostosowano się do wytycznych Franciszka, który polecił uprościć obrzędy i tak je opracować, aby lepiej wyrażały wiarę Kościoła w Chrystusa zmartwychwstałego. Nowy rytuał został też dostosowany do zmian wprowadzonych w Kurii Rzymskiej wraz z konstytucją Praedicate Evangelium z 2022 r. Uwzględniono ponadto aktualną wrażliwość teologiczną i kościelną, a także zmiany w księgach liturgicznych.
„Dziś usilnie prosimy o zakończenie wojny oraz sprawiedliwy i trwały pokój”. Taką modlitwę wzniósł do Boga kard. Matteo Maria Zuppi, arcybiskup Bolonii i przewodniczący Konferencji Episkopatu Włoch (CEI), podczas Eucharystii odprawionej wczoraj wieczorem, w środę 20 listopada, w bazylice Santa Maria in Trastevere w Rzymie z okazji 1000. dnia wojny Rosji przeciwko Ukrainie. W Mszy św. zorganizowanej przez ambasadę Ukrainy przy Stolicy Apostolskiej, wzięła również udział pierwsza dama Ukrainy, Ołena Zełenska, żona prezydenta Wołodymyra Zełenskiego, która wczoraj przebywała w Rzymie, gdzie również spotkała się prywatnie z papieżem Franciszkiem.
Eucharystii przewodniczył kard. Zuppi, któremu papież powierzył misję poszukiwania dróg pokoju w Ukrainie, w tym ułatwienie powrotu ukraińskich dzieci z Rosji, a także wymianę jeńców wojennych i ciał ofiar. Oprócz Zełenskiej w ławkach bazyliki Trastevere zasiedli także córka prezydenta Republiki Włoskiej Laura Mattarella oraz ambasador Ukrainy przy Stolicy Apostolskiej Andrij Jurasz. Na zaproszenie Zełenskiej dołączyły również pierwsza dama Litwy Diana Nausedienje, pierwsza dama Serbii Tamara Vučić oraz żona premiera Armenii Anna Hakopyan. Były one również razem wczoraj na audiencji ogólnej papieża na Placu św. Piotra i wspólnie odwiedziły młodych ukraińskich pacjentów szpitala Bambino Gesù. Byli tam również założyciel Wspólnoty Sant'Egidio Andrea Riccardi i przewodniczący Marco Impagliazzo.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.