Reklama

Wiadomości

Google usuwa "miesiąc dumy LGBT" ze swojego kalendarza

Google postanowił usunąć ze swojego kalendarza sporo wydarzeń.

[ TEMATY ]

Google

Adobe.Stock

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Wydarzenia takie jak: „miesiąc dumy LGBT”, „miesiąc historii czarnych”, „miesiąc ludności rdzennej”, czy też „miesiąc pamięci o Holokauście” nie są już domyślnie zaznaczone w kalendarzu Google.

Stanowisko Google

Przez ponad dekadę współpracowaliśmy z timeanddate.com, aby wyświetlać święta państwowe i obchody narodowe w Kalendarzu Google. Kilka lat temu zespół Kalendarza zaczął ręcznie dodawać szerszy zestaw momentów kulturowych w wielu krajach na całym świecie. Otrzymaliśmy informację zwrotną, że niektóre inne wydarzenia i kraje były niedostępne — a ręczne i spójne utrzymywanie setek momentów na całym świecie nie było skalowalne ani zrównoważone. Dlatego w połowie 2024 r. wróciliśmy do wyświetlania tylko świąt państwowych i obchodów narodowych z timeanddate.com na całym świecie, jednocześnie umożliwiając użytkownikom ręczne dodawanie innych ważnych momentów — przekazała rzeczniczka firmy Madison Cushman Veld.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Burza w sieci

Decyzja Googla wywołała w sieci z jednej strony falę oburzenia zwolenników ideologii LGBT, którzy nazywali ją wręcz „haniebną”, a z drugiej strony została ona niezwykle ciepło przyjęta przez konserwatystów, którzy upatrują się w tym efektu Donalda Trumpa.

Święta, które nadal są automatycznie wyświetlane, to m.in. Boże Narodzenie, Wigilia, Wielkanoc, Święto Dziękczynienia, Halloween i Dzień Niepodległości (dla użytkowników z USA).

Użytkownicy nadal mogą ręcznie dodawać dowolne święta i uroczystości do swoich kalendarzy w aplikacjach internetowych i mobilnych.

Departament Stanu zakazał ambasadom wywieszania flag „dumy” i innych flag ideologicznych, a także wprowadził zasadę, że wywieszana może być wyłącznie flaga Stanów Zjednoczonych. Departament Sprawiedliwości (DOJ) również zlikwidował swoje biuro ds. równości.

2025-02-13 09:39

Oceń: +23 -1

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Zero waste marketing w Google. Podpowiadamy jak reklamować żeby zarabiać!

[ TEMATY ]

Google

Mat.sponsorowany

Samo uruchomienie marketingu w wyszukiwarce Google nie oznacza jeszcze sukcesu firmy. Wielu przedsiębiorców nawet nie zarabia na reklamie w sieci. Tymczasem wyeliminowanie kilku bardzo popularnych błędów pozwala całkowicie odmienić losy biznesów promowanych w Google. To właśnie z myślą o takich osobach przygotowaliśmy rekomendacje specjalistów w zakresie niezwykle ważnej optymalizacji pozycjonowania stron internetowych lub kampanii Google Ads. Zero waste marketing umożliwi Ci realne zarabianie i rozwijanie dotychczas prowadzonej marki. Sprawdź.

Zanim zaczniesz promować własny biznes w wyszukiwarce Google, powinieneś wiedzieć o dwóch sposobach na dotarcie do potencjalnych Klientów. Organicznym jest pozycjonowanie stron WWW a płatnym kampanie Google Ads. Dlaczego o tym wspominamy na samym początku? Dobór tej odpowiedniej metody to praktycznie połowa sukcesu w przypadku większości firm. Wybierz SEO jeżeli zależy Ci na długofalowym, trwałym efekcie oraz wielowymiarowości promocji. To także ścieżka dedykowana dla cierpliwych przedsiębiorców – dotarcie do miejsca gwarantującego duży ruch organiczny oraz maksymalizację dotychczasowych zysków może trwać nawet kilka tygodni. To absolutny standard, a obietnice przyśpieszenia pozycjonowania są tylko chwytem reklamowym. Specjaliści z agencji marketingowej AFTERWEB, tym zdeterminowanym właścicielom firm, polecają linki sponsorowane Google Ads, gdzie efekt jest niemalże natychmiastowy.Tutaj także otrzymujesz możliwość mnożenia licznika unikalnych odwiedzin oraz przychodów. Działasz jednak w stylu rozliczenia PPC i możesz w dowolnej chwili zakończyć promocję. Ads dedykowany będzie przede wszystkim do reklamy okresowej i zwiększenia zainteresowania jednorazowymi akcjami. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie ku połączeniu obu metod dotarcia do Klienta.
CZYTAJ DALEJ

Św. Pelagia – od nierządnicy do pokutnicy

[ TEMATY ]

święci

Autorstwa Sharon Mollerus/commons.wikimedia.org

Św. Pelagia

Św. Pelagia

Pelagia, znana również jako Małgorzata, pochodziła z Antiochii. Była piękną kobietą, ale prowadziła się nieobyczajnie. Była tancerką i śpiewaczką.

Zwracała na siebie uwagę swym bogatym w złoto, srebro i perły strojem. Biskup Nonnus z Heliopolis kiedy ją zobaczył, zapłakał, że ludzie nie troszczą się o swoją duszę, a o urodę i stroje. Podjął modlitwę za jawnogrzesznicę. Małgorzata pewnego dnia przyszła do świątyni i poruszona jego słowami, z płaczem rzuciła się do jego nóg. Na chrzcie otrzymała imię Pelagia. Oddała majątek na jałmużnę dla ubogich, a sama podjęła pokutę. Udała się do Jerozolimy, gdzie pędziła żywot surowy i umartwiony. Zamieszkała w pustelni. Zmarła ok. 457 r. Jest patronką aktorek.
CZYTAJ DALEJ

Biblioteka Watykańska przygotowuje salę modlitewną dla muzułmanów

2025-10-08 21:04

[ TEMATY ]

Watykan

Vatican Media

Nawet w najważniejszej bibliotece świata chrześcijańskiego muzułmanie nie muszą rezygnować z modlitwy. „Niektórzy muzułmańscy uczeni prosili nas o salę z dywanem do modlitwy i im ją udostępniliśmy” - powiedział w rozmowie z dziennikiem „La Repubblica” ks. Giacomo Cardinali, wiceprefekt Biblioteki Apostolskiej Watykanu. Zwrócił uwagę, że Biblioteka Watykańska zawiera „niezwykle stare Korany” i dodał: „Jesteśmy biblioteką uniwersalną; znajdują się tam zbiory arabskie, żydowskie i etiopskie, a także unikatowe eksponaty chińskie”.

Zaledwie kilka lat temu odkryto, że znajduje się tam najstarsze poza Japonią średniowieczne archiwum japońskie. To zasługa salezjańskiego misjonarza, księdza Maregi, który przebywał tam w latach 20. XX wieku. „Legenda głosi, że dzieci z Oratorium bawiły się papierową kulką, a on zdał sobie sprawę, że to pogniecione stare dokumenty. Zaciekawiony, w ruinach zamku znalazł porzucone archiwum”. Przeniósł je, ratując je przed jedną z bomb atomowych zrzuconych później w 1945 roku. „Albo to był sensacyjny zbieg okoliczności, albo inspiracja z góry”.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję