Szef Google'a Sundar Pinachi dziękuje premierowi Morawieckiemu w dniu otwarcia Google Cloud w Polsce
W środę w Warszawie zainaugurowano działanie Regionu Google Cloud - centrum przetwarzania danych i usług w chmurze. Z tej okazji premier Mateusz Morawiecki rozmawiał z prezesem koncernu - Sundarem Pichaiem, który podziękował później Morawieckiemu na Twitterze.
"Jestem podekscytowany tym, że uruchamiamy nowy Region Google Cloud w Polsce. Dziękuję premierowi Mateuszowi Morawieckiemu za współpracę, liczę na to, że pomożemy ludziom w Polsce i na całym świecie rozwijać nowe możliwości" - napisał Pichai linkując nagranie swojej środowej rozmowy z szefem polskiego rządu.
"Nasze główne europejskie centrum technologii dla usług w chmurze jest w Polsce, rozwijamy też nasze centrum badawczo-rozwojowe, widzimy, jak narzędzia cyfrowe pomagają w walce z pandemią i w pracy zdalnej oraz zdobywaniu informacji i cieszę się że mogliśmy nawiązać współpracę" - mówił Pichai w romowie z Morawieckim. Szef Google'a chwalił również polskich inżynierów i ich kwalifikacje.
Morawiecki ocenił, że "coraz więcej przedsiębiorców w Polsce interesuje się cyfryzacją, warto podejmować tego rodzaju inwestycje, to przyszłość gospodarki".
Podziel się cytatem
Region Google Cloud w Warszawie to nie tylko centrum przetwarzania danych, ale również regionalny ośrodek obsługi kluczowych usług chmurowych Google Cloud Platform. Dzięki niemu zmniejszą się opóźnienia przesyłu danych w regionie, a co za tym idzie - zwiększeniu ulegnie wydajność i prędkość aplikacji korzystających z usług Google Cloud. Zwiększy się również dostępność i stabilność chmury Google'a. To 25. taki ośrodek na świeccie i pierwszy w Europie Środkowo-Wschodniej.(PAP)
Samo uruchomienie marketingu w wyszukiwarce Google nie oznacza jeszcze sukcesu firmy. Wielu przedsiębiorców nawet nie zarabia na reklamie w sieci. Tymczasem wyeliminowanie kilku bardzo popularnych błędów pozwala całkowicie odmienić losy biznesów promowanych w Google. To właśnie z myślą o takich osobach przygotowaliśmy rekomendacje specjalistów w zakresie niezwykle ważnej optymalizacji pozycjonowania stron internetowych lub kampanii Google Ads. Zero waste marketing umożliwi Ci realne zarabianie i rozwijanie dotychczas prowadzonej marki. Sprawdź.
Zanim zaczniesz promować własny biznes w wyszukiwarce Google, powinieneś wiedzieć o dwóch sposobach na dotarcie do potencjalnych Klientów. Organicznym jest pozycjonowanie stron WWW a płatnym kampanie Google Ads. Dlaczego o tym wspominamy na samym początku? Dobór tej odpowiedniej metody to praktycznie połowa sukcesu w przypadku większości firm. Wybierz SEO jeżeli zależy Ci na długofalowym, trwałym efekcie oraz wielowymiarowości promocji. To także ścieżka dedykowana dla cierpliwych przedsiębiorców – dotarcie do miejsca gwarantującego duży ruch organiczny oraz maksymalizację dotychczasowych zysków może trwać nawet kilka tygodni. To absolutny standard, a obietnice przyśpieszenia pozycjonowania są tylko chwytem reklamowym. Specjaliści z agencji marketingowej AFTERWEB, tym zdeterminowanym właścicielom firm, polecają linki sponsorowane Google Ads, gdzie efekt jest niemalże natychmiastowy.Tutaj także otrzymujesz możliwość mnożenia licznika unikalnych odwiedzin oraz przychodów. Działasz jednak w stylu rozliczenia PPC i możesz w dowolnej chwili zakończyć promocję. Ads dedykowany będzie przede wszystkim do reklamy okresowej i zwiększenia zainteresowania jednorazowymi akcjami. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie ku połączeniu obu metod dotarcia do Klienta.
Wygląd Św. Szarbela znamy wyłącznie z fotografii z 1950 r. na której jego wizerunek pojawił się w niewytłumaczalny dla nauki sposób, wykluczający fotomontaż, czy jakąkolwiek inną manipulację zdjęciem. W 1898 r. Św. Szarbel doznał udaru mózgu w czasie celebrowania Mszy św., w momencie, kiedy modlił się słowami „Ojcze prawdy. Oto Twój Syn - ofiara, aby Cię uwielbić. Przyjmij tę ofiarę”.
Przed nami wspaniałe trzy dni: środa, czwartek i piątek. Program, który będzie ucztą duchową. Rozpoczynamy od koncertów wprowadzających, Eucharystii i wieczornego koncertu z udziałem tysięcy młodych pielgrzymów z Polski. Będzie także telewizyjne studio jubileuszowe – mówi w rozmowie z Vatican News ks. Tomasz Koprianiuk, dyrektor Krajowego Biura Organizacyjnego Światowych Dni Młodzieży.
W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.