Na trybunach nie ma żony Michała Bąkiewicza. Może dlatego, że nie jest żonaty
Pech i pochwała
O prawdziwym pechu może mówić Robert Kubica. Na japońskim torze Suzuka musiał wycofać się już praktycznie na trzecim okrążeniu, bo w jego bolidzie… odkręciło się koło. Polak był wtedy na… drugim miejscu. Wcześniej, podczas GP Singapuru, mechanicy z Renault zamontowali mu… niedopompowane koła. Czy to po prostu pech? Jeśli tak, to niech się już skończy raz na zawsze. Tym bardziej że zdaniem brytyjskiego dziennikarza Marka Hughesa, który jest jednym z najbardziej cenionych ekspertów na świecie, jeśli chodzi o Formułę 1, to Polak jest najlepszym kierowcą globu, choć do tej pory wygrał tylko jeden wyścig. Taki wniosek może kogoś szokować, ale w F1 dobre osiągnięcia zależą przede wszystkim od sprzętu, na jakim się jeździ, i pracy mechaników. Same wyniki natomiast niewiele mówią o klasie kierowcy. Nasz rodak zaś osiągał dobre wyniki w Monako, na Spa czy na Suzuce w samochodzie, którego miejsce plasuje się co najwyżej pod koniec pierwszej dziesiątki. Zdaniem Hughesa, na tych torach kierowcy mają największy wpływ na końcowy rezultat. Coś w tym jest. Wielu kibiców uważa, że Robert Kubica w przyszłym sezonie powinien zmienić team. Tymczasem ma pecha do pracodawców. Nie są oni z najwyższej półki. Ich zaś inżynierowie i mechanicy popełniają niewybaczalne błędy niweczące wysiłek kierowcy. Kiedy to się wreszcie skończy? Może już w najbliższym wyścigu.
Jacek
Pomóż w rozwoju naszego portalu